Termeni de Utilizare

CITEȘTE CU FOARTE MARE ATENȚIE:

ACEST SITE ESTE CREAT ȘI OPERAT DE EDUCAȚIA VEDERII (Asistentul Vederii SRL).
NE POȚI CONTACTA FOLOSIND FORMULARUL ACESTA.

Termene și Condiții
Ultima actualizare: 26/09/2024

Cine suntem noi?

Educația Vederii (“noi”, “Educația Vederii”) este un grup format din:

  • Asistentul Vederii SRL o companie înregistrată în România, Cod Unic de Înregistrare 41017913, Nr. Înmatriculare J12/1752/2019, cu sediul în Gilău, Str. Morii 1074 E, jud. Cluj, reprezentată de dl. Flavius Țurcanu, ca administrator.
  • Asociația Educația Vederii, având CIF 45355658, o asociație cu scopul de a promova o vedere sănătoasă.
  • Magic Marketing SRL, o companie cu sediul în Cluj-Napoca, str. Suceag Nr. 343 înregistrată la registrul comerţului din Cluj-Napoca., sub numărul J12/1355/2012, cod fiscal 30215206, reprezentată legal prin domnul Flavius Țurcanu ca administrator.

Acest document stabilește sfera de cuprindere și natura serviciilor prestate electronic de către administratorul site-ului web în cadrul platformei https://educatiavederii.ro, inclusiv pe paginile sale secundare și a sub paginilor sale, regulile de furnizare a acestor servicii, precum și procedura de reclamație si regulile de încheiere a contractelor de furnizare de conținut digital, în cadrul cărora se vor furniza date de plata și guvernează raporturile dintre Asistentul Vederii SRL și persoanele care utilizează („Utilizatorul”) pagina de internet educatiavederii.ro („Site-ul”) și/sau serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului („Serviciile”).

Dacă nu sunteți de acord cu prevederile incluse în aceste Termene și Condiții, vă rugăm să nu utilizați, sau după caz, să încetați utilizarea Site-ului, sau a Serviciilor oferite de noi, după caz.

DISCLAIMER: EDUCATIA VEDERII OFERĂ SFATURI ȘI INFORMAȚII CARE POT SĂ ÎMBUNĂTĂȚEASCĂ VEDEREA. TOT CONȚINUTUL SITE-ULUI CÂT ȘI PRODUSELE SAU SERVICIILE OFERITE NU TREBUIE SĂ FIE CONSIDERATE SFATURI PROFESIONALE SAU MEDICALE. ACESTE INFORMAȚII ȘI SFATURI VOR FI FOLOSITE PE RESPONSABILITATEA CELUI CARE LE ACCESEAZĂ. TOATE INFORMAȚIILE PREZENTATE PE SITE PREZINTĂ MODUL CUM AUTORUL A REUȘIT SĂ ÎȘI ÎMBUNĂTĂȚEASCĂ VEDEREA ȘI SĂ RENUNȚE LA OCHELARI ȘI NU REPREZINTĂ UN SFAT MEDICAL.

Definiții

Aplicația Software – Aplicația Software Asistentul Vederii
Conținut digital – date produse și livrate în forma digitală
Educația Vederii/noi – Denumirea comercială a Asistentul Vederii SRL,
Servicii – conținutul pus la dispoziție pe site-ul Educația Vederii, conținutul gratuit sau plătit la care Utilizatorul va avea acces, activitățile întreprinse de Educația Vederii prin intermediul acestui Site, webinare, evenimente, ședințe de coaching, planuri alimentare, aplicația software etc.
Site: pagina educatiavederii.ro
Termenele și Condițiile – prezentul document care reprezintă suma normelor si procedurilor care reglementează Site-ul și contractul care guvernează relația dintre Utilizator și noi; denumit și Acord.
Utilizator – orice persoana fizică care are varsta peste 18 ani sau persoană juridică, care utilizează Site-ul și Serviciile oferite de către Educația Vederii.
Webinar – instruire online organizată de proprietarul Site-ului

Dispoziții generale

Vă rugăm să citiți aceste document cu atenție pentru folosirea în cele mai bune condiții a Serviciului. Utilizarea acestui Serviciu implică acceptarea tacită a termenelor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.

În calitate de proprietar al Site-ului, Asistentul Vederii își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și Politica privind Cookies fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica termenele și condițiile actualizate.

Navigarea Site-ului, achiziționarea oricăror produse sau folosirea Serviciului, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Utilizator a Termenelor și Condițiilor prezente.

Informații despre serviciile oferite

Site-ul constituie o prezentare generală a activităților și serviciilor oferite de către Educația Vederii.

În cadrul acestui context, prin intermediul Site-ului nostru, punem la dispoziția Utilizatorilor o platformă de educație a vederii, promovând îngrijirea sănătății oculare.

Acest demers presupune furnizarea de conținut informativ și educațional gratuit, oferirea de produse precum ghiduri și materiale scrise disponibile pentru achiziționare, precum și comercializarea aplicației Asistentul Vederii. De asemenea, organizăm sesiuni de coaching, webinare educaționale sau diverse evenimente, cum ar fi tabere.

Plata și livrarea

Prețul, modalitatea și termenul de plata sunt specificate în fiecare comandă plasată.

Utilizatorul va primi pe e-mailul asociat comenzii, o factură pentru Produsele și/sau Serviciile livrate, obligația Utilizatorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare. Plata se face cu cardul sau prin transfer bancar.

Plata se va face în lei.

Dacă optați pentru plata online, aceasta se va realiza prin intermediul procesatorului de plăți Stripe. Educația Vederii nu va cere sau stoca detalii despre cardul d-voastră de credit. Mai multe despre politica Stripe puteți să citiți aici: https://stripe.com/en-ro/legal/consumer.

Dacă doriți factura pe firmă, aveți opțiunea de a primi factura pe firmă în pagina de finalizare a înscrierii când alegeți să faci plata prin transfer bancar sau cu cardul.

În cazul înscrierii pentru tabară, se va achita un avans de 50% din prețul total al taberei ( afișat aici https://educatiavederii.ro/tabara/ sau comunicat telefonic). Restul de 50% din preț se va achita cu 7 zile înainte de tabără. Există posibilitatea de a achita prețul global, la momentul înscrierii.

În anumite condiții prevăzute anterior, legate de ofertele noastre speciale, achitarea unei sume determinate ca avans garantează blocarea unui preț preferențial pentru tabără. Acest avans, destinat exclusiv fixării prețului final, nu este rambursabil. În cazul în care se decide abandonarea achitării sumei totale, clientul nu are dreptul la recuperarea avansului și, de asemenea, pierde oportunitatea de a beneficia de prețul promoțional în viitor.

Preţurile afişate pe site nu includ o taxă de livrare. Costul pentru fiecare metodă de livrare este indicat clar în timpul procesului de finalizare a comenzii. Taxa standard de livrare este de 21 de LEI dar aceasta poate să diferențieze în funcție de locație. La momentul plasării comenzii, va fi afișată taxa de livrare.

Educația Vederii va încerca să depună diligenţe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 4-6 zile lucrătoare din momentul expedierii sale. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

Politica de returnare

Fiecare cumpărător beneficiază de dreptul la returnare, conform prevederilor legale. În conformitate cu dispozițiile Ordonanței OUG 34/04.07.2014 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește contractele încheiate și derulate la distanță,

În conformitate cu legea în vigoare, ne rezervăm dreptul de a nu returna valoarea produselor care prin natura lor nu pot fi returnate (produse digitale: cursuri înregistrate, webinare înregistrate).

Pentru a returna produsele, vă rugăm să trimiteți un email către adresa suport@educatiavederii.ro. Numai cererile scrise vor fi luate în considerare.

În cazul în care solicitarea dumneavoastră a fost acceptată, vom rambursa suma într-un termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii produselor returnate/retragerii din contract.

Costurile de transport (livrare și retur) sunt suportate de către client.

Mai jos sunt condițiile de returnare pentru fiecare dintre produse:

Webinare

Conținutul digital, inclusiv materialele video (webinarii, seminarii, module de curs, informații practice), este furnizat sub formă electronică și nu implică suport fizic. Plata efectuată pentru aceste resurse prin intermediul platformei educatiavederii.ro nu este eligibilă pentru rambursare, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței nr. 130/2000 cu modificările ulterioare și a OUG 34/2014, art. 16, lit. m. Prin acceptarea termenelor și condițiilor prezentate în momentul achiziționării directe a produselor digitale de pe Website, fie prin plată cu cardul sau prin transfer bancar, clientul recunoaște că a fost informat că nu va mai avea posibilitatea să solicite returnarea produselor.

Cursurile cu prezență fizică sau online

În situația în care s-au efectuat plăți în avans pentru a participa la unul dintre cursurile organizate de Educația Vederii fie în format fizic, fie online, și au trecut 14 zile calendaristice de la efectuarea plății, orice solicitare de retragere din partea clientului nu va duce la restituirea sumelor. La cererea clientului, sumele achitate în calitate de avans pentru participarea la cursurile cu prezență fizică sau online pot fi păstrate ca credit pentru participarea la cursuri ulterioare sau pentru achiziționarea de înregistrări în format digital (webinarii, seminarii, etc).

În cazul plăților integrale efectuate pentru taxa de participare la cursurile cu prezență fizică sau online, posibilitatea de rambursare se limitează la 50% din valoarea totală a taxei, dacă este solicitată rambursarea cu 7 zile maxim înaintea cursului. În cazul în care solicitarea de rambursare survine după data limită stabilită pentru curs sau eveniment, rambursarea taxei nu este posibilă. Indiferent de situație, clientul are opțiunea de a cere creditarea sumelor plătite pentru cursuri către viitoarele sale participări sau de a transfera fondurile pentru participarea altui cursant eligibil. Transferul taxei de participare de la o persoană la alta necesită acordul explicit și în scris al furnizorului.

Materiale fizice

Produsele trebuie returnate în aceleași condiții în care au fost primite, adică în ambalajul original și nedeteriorate, într-un interval de 30 zile de la data plasării comenzii. În acest interval, puteți returna produsele fără a fi necesar să motivați decizia, însă veți suporta costurile asociate transportului.

Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 30 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către Utilizator.

După perioada de 30 zile calendaristice de la achiziționare, produsele nu mai pot fi returnate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produselor în cazul în care:
Produsul returnat nu are toate accesoriile primite în pachet
Produsul nu este în aceeași stare în care a fost trimis clientului
Produsul nu se returnează împreună cu documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal)
Produsul este deteriorat

După validarea returului, clientul poate opta pentru a primi în schimbul produselor returnate, alte produse sau Servicii.

Tabăra/Evenimente

Taxa de participare este detaliată în descrierea fiecărui eveniment sau transmisă telefonic și va fi achitată prin transfer bancar în contul indicat, după cum urmează:
Un avans va fi achitat în cel mult cinci zile lucrătoare de la confirmarea plății. Locul va fi rezervat numai după confirmarea plății.
Diferența de plată trebuie achitată prin transfer bancar cu cel puțin 15 zile înainte de începerea taberei.

În cazul în care se dorește renunțarea, indiferent de motiv, la participarea în tabără, banii achitați se vor returna după cum urmează:
1. Avansul:
Avansul stabilit și plătit pentru confirmarea participării la tabără sau pentru blocarea unui preț preferențial nu este returnabil.
Avansul minim este de 1000 de lei. Dacă se dorește achitarea unei sume mai mari ca avans, această sumă se va putea returna, minus cei 1000 de lei percepuți ca avans minim.
2. Anularea cu minim 30 zile înainte de eveniment:
Dacă plata s-a efectuat integral și anularea rezervării se face cu minim 30 zile înainte de începerea evenimentului, se va restitui suma achitată, mai puțin avansul de 1000 de lei.
Participantul poate folosi avansul pentru rezervarea unui loc într-o tabără viitoare, într-un termen de un an. Suma avansului achitat va fi scăzută din prețul total al taberei viitoare.
3. Anularea cu 15-30 zile înainte de eveniment:
Dacă plata s-a efectuat integral și anularea rezervării se face cu mai puțin de 30 zile, dar cu minim 15 zile înainte de începerea evenimentului, se va restitui 50% din suma achitată, mai puțin avansul de 1000 de lei.
Participantul poate folosi avansul pentru rezervarea unui loc într-o tabără viitoare, într-un termen de un an. Suma avansului achitat va fi scăzută din prețul total al taberei viitoare.
4. Anularea cu mai puțin de 15 zile înainte de eveniment:
Dacă plata s-a efectuat integral și anularea rezervării se face cu mai puțin de 15 zile înainte de începerea evenimentului, nu se va restitui nicio parte din suma achitată.
Participantul poate folosi avansul pentru rezervarea unui loc într-o tabără viitoare, într-un termen de un an. Suma avansului achitat va fi scăzută din prețul total al taberei viitoare.
5. După începerea taberei:
După începerea taberei, suma achitată nu va fi rambursată în nicio situație, iar avansul nu va putea fi utilizat pentru taberele viitoare.
În cazul în care participantul va achita sumele aferente cazării direct unității de cazare, acestea nu se vor returna de către Educația Vederii.

Pentru rambursare, vă rugăm să vă adresați direct unității de cazare.

Grup de practică
Odată ce plata integrală pentru grupul de practică (pe o perioadă de 4 luni) a fost efectuată, aceasta devine nerambursabilă.
Dacă un participant nu mai poate continua participarea, va avea în continuare acces la sesiunile înregistrate și la grupul de suport pentru restul perioadei plătite, dar suma achitată nu va fi returnată.
Participanții care achită programul integral vor beneficia de acces pe viață la materialele și sesiunile înregistrate.
Dacă un participant plătește lunar și decide să se retragă sau să nu mai achite pentru luna următoare, accesul la grup și la materialele înregistrate corespunzătoare lunii neachitate va fi retras.
Accesul la toate înregistrările (6 sesiuni pe lună) este permis doar cât timp plata este la zi sau programul este achitat integral (fie într-o singură plată, fie în tranșe).
Dreptul de retragere:
Participanții au dreptul de a se retrage din program în termen de 15 zile de la prima întâlnire live a programului.
Dacă retragerea are loc în acest termen, participanții vor primi banii înapoi pentru suma achitată.
Neplata finală:
În cazul în care programul este achitat parțial, accesul va fi retras complet dacă plata finală nu este efectuată în termen de 6 luni. În această situație, accesul la materiale și grup va fi anulat.
Politica de Returnare pentru Produsele cu „Satisfacția Garantată”
Pentru produsele marcate cu „Satisfacția Garantată”, returnarea banilor este supusă respectării anumitor termeni și condiții specifice, în funcție de natura produsului sau serviciului achiziționat.
1. Tabere
Odată ce un participant a luat parte la tabără, returnarea banilor nu mai este posibilă, deoarece cheltuielile aferente participării au fost deja efectuate. Această politică se aplică pentru a acoperi costurile logistice și operaționale implicate.
2. Cărți
Cărțile pot fi returnate fără a oferi un motiv, cu condiția ca acestea să fie în aceeași stare impecabilă în care au fost primite. Orice deteriorare sau semn de utilizare anulează dreptul de returnare.
3. Grupuri de Practică
Participanții la grupurile de practică beneficiază de dreptul de a se retrage din program în termen de 15 zile de la prima întâlnire live, fără a oferi un motiv. În cazul unei retrageri în acest interval, suma achitată va fi rambursată integral.
4. Produse și Servicii Generale
Pentru toate celelalte produse și servicii, se aplică condițiile generale de returnare, în conformitate cu legislația aplicabilă și termenii specifici ai fiecărui produs.
Protecția Datelor cu Caracter Personal

Conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date Regulamentul general privind protecţia datelor – GDPR), a Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a acestui Regulament si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, informațiile furnizate de dumneavoastră vor fi folosite de Educația Vederii exclusiv în scopul declarat în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.

Nu sunteți obligat să furnizați datele Dvs. personale, însă refuzul face imposibilă utilizarea și livrarea anumitor Servicii.

Educația Vederii se obligă să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date deținute conținând informații referitoare la datele personale ale clienților săi și a luat toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a asigura siguranța datelor dumneavoastre cu caracter personal. În cazul în care se va pune problema utilizării datelor dumneavoastră în scopul realizării unor campanii, vi se va cere acordul explicit. Totuși, putem furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află în relații contractuale, cum ar fi furnizori de marketing și alte servicii, asiguratori etc., dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare.

Acest Site utilizează tehnologii care permit colectarea anumitor informații cu caracter tehnic despre utilizator: adresa de internet, sistemul de operare folosit, tipul browser-ului, și informații despre traficul realizat pe site-ul nostru. Toate aceste informații colectate prin intermediul Site-ului au scopul de a ajuta la îmbunătățirea serviciilor sale. De asemenea, acest site folosește și cookies.

Pentru a vă exercita drepturile în baza legislației privind protecția datelor, precum și pentru mai multe detalii puteți găsi în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și în Politica privind Cookies.

Proprietate Intelectuală

Toate elementele prezente pe Site-ul nostru, inclusiv produsele, imaginile, textele, logo-urile și alte informații, denumite în mod colectiv “conținut”, reprezintă proprietatea Asistentul Vederii SRL și sunt protejate conform prevederilor Legii nr. 8/1996, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la drepturile de autor și drepturile conexe.

Utilizatorii pot folosi conținutul Site-ului doar pentru uz personal și niciuna dintre acțiunile descrise mai jos nu sunt permise în lipsa obținerii acordului nostru prealabil scris:

Îndepărtarea sau alterarea conținutului sau a însemnelor care identifică dreptul de autor al titularului asupra conținutului;
Reproducerea sau stocarea conținutului, precum și trimiterea acestui conținut către orice alt website, server sau orice alt mijloc de stocare a informației, dacă scopul acestei activități este unul comercial.
Orice acțiune sau încercare de natură să încalce prevederile de mai sus ne vor legitima să facem uz de dreptul de a ne adresa instanțelor de judecată legal competente pentru sancționarea unei asemenea fapte.

Toate informațiile, exercițiile, planurile personalizate sau ghidurile obținute prin serviciilor oferite de Educația Vederii (tabără, grup de practică, webinare, etc.) sunt destinate exclusiv utilizării personale și non-comerciale. Distribuirea sau comercializarea acestora fără permisiunea explicită a organizatorilor este interzisă.

În cazul în care identificați încălcări ale drepturilor de proprietate intelectuală pe Site-ul nostru, vă rugăm să ne informați la adresa contact@educatiavederii.ro.

Accesul la Site și la conținutul acestuia este permis numai în scop personal, non-comercial, fără a urmări direct sau indirect obținerea de beneficii comerciale.

Conținutul cursurilor nu poate fi folosit sau exploatat în scopuri private sau de afaceri, și nici reprodus în vreun fel.

Copierea, stocarea, modificarea parțială sau în întregime a Site-ului este strict interzisă și se pedepsește conform legilor în vigoare privind protecția drepturilor de autor. În calitate de Uilizator, dumneavoastră sunteți pe deplin acord cu cele mai sus menționate.

Limitarea răspunderii

Educația Vederii nu poate fi ținută răspunzătoare pentru niciun fel de pagube, directe sau indirecte, rezultate din:

utilizarea sau imposibilitatea utilizării informațiilor Site-ului;
acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului;
declarații sau acțiuni ale oricărei terțe părți asupra serviciilor Site-ului.

Reclamații

Utilizatorii pot solicita oricând rezolvarea unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a Serviciilor.

Vom dedica întreaga noastră atenție pentru a soluționa toate reclamațiile într-un interval rezonabil de timp. De aceea, vă rugăm, în cazul în care doriți să ne semnalați un aspect care nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, să ne contactați prin email la adresa contact@educatiavederii.ro. Vă rugăm să specificați în email subiectul reclamației și să furnizați detaliile relevante precum și informațiile de contact ale dumneavoastră.

Termenul de răspuns este de maximum 14 zile lucrătoare de la data recepționării reclamației.

***În cazul în care nu ești pe deplin mulțumit(a) de răspunsul nostru, te poți adresa Agenției Naționale pentru Protectia Consumatorului (A.N.P.C.), Bucureşti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, Telefonul Consumatorului: 021-9551, e-mail: cabinet@anpc.ro, www.anpc.gov.ro.

Încetarea Acordului

Prezentul Acord este în vigoare până când încetează la solicitarea dvs. sau a societății. Puteți înceta prezentul acord în orice moment renunțând la utilizarea acestui site, cu condiția ca utilizarea anterioară să fi respectat condițiile prezentului acord.

Ne rezervăm dreptul de a înceta prezentul acord în orice moment, fără o notificare prealabilă, și în consecință să refuzăm accesul dvs. pe Site pentru orice motiv, inclusiv și fără a se limita la nerespectarea termenilor și condițiilor prezentului Acord.

Regulamentul privind serviciile digitale (Digital Services Act)

Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului, adoptat la 19 octombrie 2022, cunoscut sub numele de Regulamentul privind serviciile digitale (Digital Services Act – DSA), vizează crearea unui spațiu digital mai sigur și armonizat în Europa. Aplicabil din 25 august 2023 și obligatoriu în toate statele membre începând cu 17 februarie 2024, DSA impune reguli comune pentru furnizorii de servicii de intermediere, promovând un comportament responsabil pentru protejarea drepturilor fundamentale online, cum ar fi libertatea de exprimare și protecția consumatorilor.

La nivel național, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) este coordonatorul serviciilor digitale, instituția fiind astfel responsabilă de toate aspectele legate de supravegherea și de asigurarea respectării Regulamentului de către furnizorii de servicii intermediare.

Pentru a raporta conținut ilegal, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la adresa contact@educatiavederii.ro. Dacă observați orice conținut ilegal publicat de către utilizatori pe acest site sau pe oricare dintre grupurile de Facebook sau Whatsapp administrate de noi, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@educatiavederii.ro

Pentru a putea fi analizată, sesizarea este necesar să includă următoarele elemente:
(a) o explicație suficient de justificată a motivelor pentru care se susține că informațiile în cauză constituie conținut ilegal;
(b) o indicație clară a localizării conținutului ilegal, de exemplu URL-ul sau URL-urile exacte sau, dacă este necesar, informații suplimentare care să permită identificarea conținutului illegal;
(c) numele și adresa de e-mail ale persoanei fizice sau ale entității care transmite notificarea;

Orice plângere va fi examinată iar dacă vom lua anumite măsuri legate de conținut, vom anunța motivele din spatele deciziei. Persoana în cauză are dreptul să conteste decizie, tot la adresa contact@educatiavederii.ro.

Conținutul de pe acest site și de pe grupurile administrate de Asistentul Vederii SRL este moderat manual.

Dispoziții finale

Prezentele Termene și condiții, Serviciile, Site-ul, relațiile contractuale, sunt guvernate în întregime de legea din România.

Ne rezervăm dreptul ca, periodic, cu sau fără notificare, să modificăm aceste Termene și Condiții la discreția noastră. Termenele și Condițiile aplicabile Serviciilor furnizate vor fi versiunea actuală și afișată pe acest Site. Utilizarea serviciilor după efectuarea modificărilor reprezintă acordul Utilizatorului cu privire la modificările survenite. Se recomandă insistent să verificați frecvent această pagină, referindu-vă la data ultimei modificări listate sub titlu.

Prin utilizarea Site-ului și a produselor și serviciilor disponibile prin intermediul Website-ului și prin participarea la evenimente, Utilizatorii confirmă că au citit și acceptă Termenele și Condițiile de mai sus.

Aceste Termene și Condiții se completează, acolo unde este cazul, cu reguli specifice (spre exemplu, în cazul condițiilor aferente evenimentelor).

Contact

Orice Utilizator poate transmite o sugestie, o plângere și/sau o sesizare care privește sau are legătură cu Website-ul, Evenimentele sau orice alte produse/servicii puse la dispoziție, folosind următoarele date de contact: contact@educatiavederii.ro.

Dacă aveți întrebări privind conținutul acestui document, nu ezitați să ne contactați pe email, la adresa contact@educatiavederii.ro.